середу, 15 серпня 2012 р.

Модуль 9. Рефлексія.

Модуль 9.
Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки, щодо того, як учні можуть самі спрямувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання, а саме, як планувати навчальний процес. враховуючи різні модальності, включаючи візуальні та аудіальні способи сприйняття. Прийшла до висновку, що задоволення навчальних потреб учнів вимагає відповідного спонукання та заохочення; що перехід до процесу навчання будується навколо потреб учнів та вимагає адаптації і з боку учнів. і з боку вчителя, а саме: вчителі мають працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички самоспрямованості, а учні мають активно працювати. Відкрила для себе, що вчитель може диференціювати навчальний процес.

Немає коментарів:

Дописати коментар